יום ראשון, 21 בדצמבר 2014

//// פנג שוואי- היין והיאנג 10.12.14

פנג שוואי- היין והיאנג
10.12.14

הרגשתי צורך לבדוק את עולם הפנג שוואי, את היין והיאנג- הדברים המשלימים. מה התורה שעומדת מאחורה ואיך זה מתקשר למבנים- לבית משפחתי, להרגשה של האדם כשהוא נמצא במקום מסודר, לכל מיקום יש הסבר הגיוני להשלמת החסר.
**נלקח מתוך:
http://pravdaskop.ru/fengshui/hebrew/Osnovy_fjen_shuj/In_i_Jan.html

על פי הפרקטיקה של הפנג שואי, הכל צריך להיות במצב של שיווי משקל. אם האנרגיה אינה עולה בקנה אחד לשני, כמה בעיות, את הבעיות מתחילות. היין והיאנג - שני מושגים המזרחי, הפילוסופיה הטאואיסטית מייצגים שני הפוכה עדיין זרימה של אנרגיה משלימים שמתפשטת היקום. התפיסה הסינית המסורתית של אנרגיית האדמה - הקוסמולוגיה של יין ויאנג, אשר נחשבים כוחות מנוגדים המקורית ולא יכולים להתקיים אחד בלי השני, כי הוא לא בלי יין יאנג, אבל יאנג לא בלי יין.

ינואר - זה גברי, יין - נשית. כאשר משולבים הם יוצרים את טאו - עקרון אוניברסלי שבו אדם מתחבר עם היקום, אשר מאפשר לאדם לגלות עולם בפני עצמו. זה נחשב כי יין - צורה סבילה יותר של אנרגיה, וגם איאן - פעיל יותר. היין והיאנג הם הדברים האלה, כל דבר בעולם מכיל קבוצה מסוימת של אלה שתי תכונות, רק במקצועות מסוימים ואנשים יין קצת יותר, ובאחרים - קצת יותר יאנג.

זה חל גם על הגופני והנפשי הרווחה, ואת האוכל שלנו אנו אוכלים את המבנים בהם אנו חיים ועובדים שאנחנו עושים, וגם לאורח החיים שאנו מעדיפים לשמור. הרופאים הסינים שאובחנו באופן מסורתי וזקוקים לטיפול בעניין ההשפעה של היין והיאנג. לדוגמה, אם החולה מתלונן על חולשה, ישנוניות או דיכאון, רופאים נוטים לומר שיש יותר מדי יין, ועל מנת לתקן את חוסר האיזון, לייעץ לו לבלוע איאן יותר - כי הוא ממריץ, מחמם מזון (לדוגמה, חזקות מרק), להעביר יותר, לממש (מאז ינואר - אלמנט דינמי), ובדרך כלל לדבוק בלוח זמנים קפדני.
כפי שניתן לראות מהטבלה, היין והיאנג - שני ניגודים משלימים, וכל אחד יש תכונות משלו בתחומי האנרגיה. היין והיאנג אינם יכולים להתקיים בלי זה. זו האינטראקציה בין ניגודים - סמל מסורתי של היקום. אולי הסמל הנפוץ ביותר של מאזן יין, יאנג הוא עיגול מחולק קו גלי לשני חלקים שווים: שחור על גבי לבן. מסתבר כמו שתי טיפות (שחור לבן), בלב הרבה כל נקודה אחת של צבע ההפוך. אתה בוודאי נפגש עם סמל כזה, מראה על המשכיות, הרמוניה לחלוטין מול הכוחות האוניברסליים.

הצד האור המעגל - זה ינואר, אבל יש לו נקודה כהה של יין. יין - הצד האפל של המעגל, היא מכילה גם נקודה בהיר - את האנרגיה של יאנג. איפה היין והיאנג הם במאזן, יש את טאו. בשנת הפנג שואי, אלה שני עקרונות חייבים להיות בהרמוניה מושלמת, ולכן הם צריכים לשלם לא פחות תשומת לב מאשר מיקום מיקום ואת נסיבות ספציפיות. אם אי איזון של היין והיאנג מאוד הפר, המקום הזה נחשב שלילי או פסול כלל למגורי אדם. לדוגמה, המדבר הצחיח חם - איאן טהור קר באנטרקטיקה הקרחונים - יין טהור, ויש אנשים לא יכולים לחיות.

היין והיאנג משתנים במהלך היום. לדוגמה, בצהריים באווירה יש את המספר הגדול ביותר של יאנג, ובחצות - רוב יין. בלילה, את האנרגיה של הצ 'י הוא יין יותר, וזה טוב בשביל הרפיה, לישון (אם כי עבור חלק - סופרים, מוזיקאים - הפעם את הפעילות היצירתית הגבוהה ביותר). הפעם הוא גם אידיאלי המחשבה הפילוסופית המופשטת. הפעם הוא גם אידיאלי המחשבה הפילוסופית המופשטת.

אבל שחר מתקרב, ואת האנרגיה של צ 'י יהיה מאבדים בהדרגה את איכות היין, עם הזריחה, עם קרני השמש הראשונות, העולם הוא יאנג - עקרון פעיל. עד הצהריים, הנוכחות של יאנג צ 'י ב מגביר אנרגיה, ולכן בבקרים הם כל כך טוב במשך התרגיל, לפעולה, חזקה ונמרצת. בצהריים, את האנרגיה של צ 'י לוקח את המספר המרבי של יאנג, בשעות אחר הצהריים של פעילות על הירידה. זמן זה יכול לשמש כדי לסיים את הבוקר התחיל לקחת המניות. בשעת השקיעה את האנרגיה החזקה של צ 'י מסייע להשלים ענייני היומיום מספק הזדמנות לחשוב על שאר הערב.

היין והיאנג גם משתנים בהתאם מופעי הירח. בתוך כל מחזור הירח, שלבי הירח יש השפעה חזקה מאוד על ההתנהגות שלנו. לדוגמה, ירח מלא גורם להתנהגות שלנו הוא יותר יאנג, ועל הירח - יין. בימים שלפני הירח המלא, האנרגיה בעיקר "Janské, אנשים פעילים יותר נוטים לתקשר. מבחינה הגיונית, בתקופה זו של מחזור הירח אסטרולוגיה פנג שואי ממליצה לאנשי עסקים לנהל מסעות פרסום, תערוכות ומצגות. מצד שני, בימים שקדמו הירח החדש, מומלץ להקדיש לעיסוקים שלו יותר (שבו יש אלמנט של יין): הרהורים, מרוכז בעבודה מנטלית.

האנרגיה משתנה בהתאם לעונה. לדוגמה, בחורף אופייני מרכיב הנוכחות הגדולה של יין, ובמשך הקיץ - אלמנט יאנג. בסתיו חורף יין חיובית להערכה, עבור השלמת המקרים יזם, ואת האביב ואת האנרגיה בקיץ יאנג טוב חדשנות, גילוי, בשל פעילותה. אבל זה שווה לציין כי, על פי אסטרולוגיה, פנג שואי, מי נולד בחורף, יהיה טיבו של "Jansky" מאשר מישהו שנולד בקיץ, כי אמא שלי, לטפח את הילד עלול לאכול מזון מחמם יותר עם האלמנטים יאנג, כך התינוק הפך את הפריטים.

מקומות עם פגיעה חזקה של איזון של היין והיאנג הם לא נוחים או לא מתאימים בדרך כלל למגורי אדם. תחשוב על חם, מדבריות עקרה (יאנג) ואת הקרחונים באנטרקטיקה הקרה (ין) - שאף אחת מהן אינה גידול נורמליים עבור בני אדם. קיצוניות כאלה יכול לעשות רק לזמן קצר. לכן, כאשר לומדים אזורים לבנייה של בנייני מגורים ומשרדים צריך לשים לב לכל הסתירות בין היין והיאנג. אם הם קיימים, יש לקבוע: האם את האיזון מופרע בכבדות מה אפשר לעשות כדי לתקן את המצב. מגרש יכול להיות יין או יאנג, קשה או רכה, נייד או נייח. יין יש את המאפיינים של הרתעה משיכה, איאן יש את המאפיינים של הרחבת הפיזור.

על המצגת של הספר נוף הקלאסית של הפנג שואי בכל הארץ מחולק לשני סוגים - הרים ומים. הרי - עצם אדמה, מים - הדם שלה. מים הוא דינמי מתייחס יאנג, ההרים הם סטטיים הם יין. כאשר כדור הארץ נמצא בהרמוניה, זה אומר כי הרי מים הם בשיווי משקל, כך במקומות הטובים ביותר חייבים להיות נוכחים וכי, ועוד. איפה יש הרים, אבל בלי מים, אנרגיה זורמת להפחית ונמוג.

המים נעים על ידי טבע, שייך יאנג, אבל זה גם יכול להיות מחולק לשתי קטגוריות. אם המים נופל מגובה רב (למשל, מפל), הוא נחשב יין. המים וכל המים מן הברז נחשב יאנג. אם את זרימת המים במהירות שינויים בכיוון ומתחיל להתפתל, הוא יין לזרום עם קימורים עדינים - ינואר קורס קצר על המפלים הנהר הוא יין בהדדיות, חפוז - כדי איאן. באופן כללי, מים, יין יש השפעה הרסנית, ומים ינואר מועיל.

היין והיאנג סביב הבית

כל הבניין מושפע מהסביבה, אשר משנה את האיזון של יין / יאנג לכיוון זה או אחר. אם הבית הוא קרוב לאתר, אשר קשורה באופן סימבולי עם המוות או החושך - בית קברות, בית חולים, בית סוהר, או מגרש ריק, שפעם היה למגורי אדם - זה ירגיש השפעה חזקה מדי של יין. אותו הדבר קורה אם הבית הוא מוסתר לגמרי מאחורי עצים גבוהים או שיחים.

השפעתם יכולה להיות מדכאת, ואתה תהיה קשה כדי לשמור על חיים פעילים, אנרגטיים. מצד שני, אם הבית שלך נמצא ליד עמודי קווי מתח גבוה, מפעלים הארובות הגבוהות הכוח המופעל מגדילה ינואר בסכנה, אתה עשוי לגלות כי החיים שלך הוא רץ יותר מהר ממה שאתה רוצה. כדי לתקן מצב כזה, לחשוב על התכונות סמליים הקשורים היין והיאנג, ולהשתמש כמה תכונות מול להחזיר את האיזון.

מדכא ההשפעה של יין מן הבניינים הסמוכים או סביב אזור ניתן לצמצם באופן משמעותי על ידי שינוי מיקום דלת הכניסה, שדרכו רוב האנרגיה חודרת אל תוך הבית שלך. אם לא, הצבע האדום הדלת לחזק את הכיסוי מעל המרפסת. שמור את האור הדליק לצמיתות. אדום וכתום - צבעים טובה גדרות או קירות הגובלים המקור של יין; אוכרה אדום כדי לצבוע את הגג יהיה בחירה טובה בנסיבות כאלה.

אם הבעיה היא השפעה חזקה מדי של יאנג, אז ברור שאתה צריך לפעול אחרת. אם דלת הכניסה לא ניתן התרחקו ממקור עוצמה של יאנג או להשתמש הדלת אחרים כמו החזית, אז הוא צייר בצבע כחול כהה לצמצם את כוחה של תאורה. עצים או שיחים גבוהים להוסיף צללים, מחזקת את השפעת היין, הפרחים הטובה ביותר עבור קיר או גדר יהיה שחור וכחול. מים דומה בתחילת יין, וכל גוף מים ליד הבית יהיה לצמצם פעילות יתר של ינואר, אז לחשוב על הנחת בריכה או מזרקה קטנה.



/// היין והיאנג באזורי מגורים.
להלן רשימה קצרה של ההיבטים של היין והיאנג של פנים הבית.
יין ינואר
צבעים כהים אור וצבעים
מושתק צלילים מוארת בצבעים
חלקה, קווים מעוקלים סטרייט קווים וזוויות
(מרופדים רהיטים) (אופייני עבור ריהוט משרדי)
האורות עומעמו מוארת בתאורה
הלחות (מרתפים) היובש (בעליות גג, בעליית הגג)
רהיטים נמוכה (ספות) הרהיטים גבוהה (קירות, ארונות)
כריות רכות ספסלים מעץ
שקט (חדר השינה, חדר האמבטיה) קולות רמים (מטבח, סלון)
הקרירות (חלונות, אוהדים) חום (תנורים, רדיאטורים)
נייחות (ריהוט כבד) ניידות (רהיטים על גלגלים)

אל תשכח כי ההערכה הכללית מעת לעת ייבדק. על ידי שינוי חדר המצב (למשל, הדבקת טפטים חדשים), ייתכן שלא במתכוון המשמרת את האיזון בין היין והיאנג בכיוון זה או אחר. עם זאת, אתה יכול לעשות את זה בכוונה להפעיל סוגים שונים, את הטובים ביותר עבור חדר זה.

כדי להוסיף יין:
תאורה הפחת (מתגים לשימוש עם התאמת בהירות חלקות, או לשים נורה חזקה יותר). 
השתמש בטונים כהים או עמום של פנים החדר. 
גירויים שמיעתיים הפחת (לכבות את הרדיו או הטלוויזיה, לסגור את החלונות, וילונות Draw). 
השתמש רהיטים עם קווים מעוגלים זורמים ורקמות עם הדפוסים אותם. 
השתמש מושב עם נמוך בחזרה ורהיטים, לא להגיע במחצית חדרים, גובה עד התקרה. 
השתמש רך, משיי וקטיפתי על בדים לגעת. 
שים את המזרקות או aerators או מיזוג אוויר הבורר על מצב של לחות גבוהה. 
ביטול התקרה אוהדים או תעלות אוויר פעילה.

כדי להוסיף איאן:
שפר את התאורה בחדר. 
הוסף הפנים של גוונים וצבעים בהירים. 
הוסף את הפעולה באמצעות תנועה וצליל, כמו שעון מתקתק ואובייקטים נעים, או להפוך מוזיקה עליזה. 
השתמש רהיטים גבוהים וכיסאות עם גב גבוה. 
חשוף במקום בולט אוסף של ספרים, תכשיטים זולים או יצירות אמנות. 
השתמש שזורים בחוזקה בדים או בתא רצועה. 
הקטנת הלחות על ידי מזגן או תנור. 
הפעלת מאוורר או חלון פתוח כדי להכניס אוויר צח. 
הימנע מלהיות לבד.

בתוקף המאפיינים המולדים של בני אדם יש איזון שונה של יין / יאנג מבחינת אישיותו. אנשים חברותי, אנרגטי, רועש (שכיחות ינואר) מנוגדת עם האיש, שקט וביישן, שמורות (דומיננטיות של יין). אנשים ביישנים תרגיש בנוח במקום הומה אדם רועש, רווי אנרגיה יאנג, ולהיפך. מצד שני, בהדרגה החדרת המצב איכויות ההפך, אתה יכול להשיג השפעה חיובית: כדי להפיג את הדכדוך ורגשות סוערים רגוע.

לומד את המצב של הבית שלו, לשים לב לכל הסתירות בין היין והיאנג. אם הם קודם כל אתה צריך לקבוע כמה רע שיבשו את האיזון, ואז לראות מה אפשר לעשות כדי לשפר את המצב. הנה את איכות היין והיאנג, אשר יסייעו לך בכיוון. אם הבית או המשרד, יש דומיננטיות חדה של אחד על האנרגיה השני - פנג שואי טוב, זה אומר הצלחה לא תקבל עד שתתקן את הטעויות ולא יוביל כל לכדי הרמוניה. עם פנג שואי טוב מותר רק עליונות קלה של אחד האנרגיות של אחרים (יותר על יין יאנג).

לשאוף ל דומיננטיות של יאנג במקומות עבודה: הם חייבים להיות מוארים היטב, נקי, ממוזג היטב, היטב, רצוי אם יש אלמנטים של מים (אקווריום, מזרקה). עליך ליצור את המשרד התנועה האופיינית לינואר ו קול (שעון קיר, הקלטת); בחיוב נוכחות של צמחים בתוך הבית. שימו לב למשרד אחת - הכל חייב להיות בהיר מספיק, אבל את האנרגיה של יאנג לא צריך לדכא את היין, או יש גירוי חזק, העצבים שלך עלול להיות מכה קשה. אם המשרד שלך הוא מעוטר בצבעי לבן ואפור - לשנות את העיצוב (לבן - סמל של מוות), או להוסיף רכיבים כגון ציורים, לוחות.

אם אתה עובד בבית - להפוך את "ב-Jansky" בהתאמה, מקום העבודה שלהם (במשרד, שולחן, וכו '). אבל בחדר השינה צריכה להיות לשלוט קצת את האנרגיה של היין. הדומיננטיות של חדר השינה של איאן עשוי להשפיע מעט שינה, אולי אתה תהיה נרגש מדי. אם אתה באותו המקום וכל השאר - לעשות את ההפרדה בין אזור העבודה לבין אזור הישיבה, ולפיכך לקשט (פנאי שטח - יין, עבודה - ינואר). אבל בסך הכל, הבית גם חייבת לנצח יאנג (יין - רק בחדר השינה).



אם תחליט לשנות את חדר המצב, למשל, את הטפט, שים לב שאתה יכול בטעות להעביר את האיזון הקיים של היין והיאנג. כדי לתקן את המצב, צריך להגדיל את הטובים ביותר עבור 
החדר של אנרגיה. זה יעזור לך את העצה הבאה.

כדי להוסיף יין         כדי להוסיף איאן
צמצום התאורה, למשל, להשתמש מתגים שפר את התאורה בחדר
עם התאמת בהירות חלקות, או חזקה פחות נורות

השתמש בטונים כהים או עמום של פנים הוסף הפנים של צלילים וצבעים בהירים

מנמיכים את קולו של הרדיו או הטלוויזיה         הפעל את המוזיקה תוססת, קבוצה בחדר          שעון מתקתק

השתמש רהיטים עם קווים מעוקלים השתמש רהיטים גבוהים וכיסאות
בד חלקה עם הדפוסים אותם         עם גב גבוה

השתמש מושב עם גב נמוך -לא חצי קיר רהיטים חשוף במקום בולט אוסף של ספרים, יצירות                   אמנות או סתם זוטות

השתמש רכה, בדים משי וקטיפתי למגע השתמש במטלית עבה תא או רצועה

שים מזרקות, או מיזוג אוויר בטיפול לחות גבוהה הקטנת הלחות ע"י מזגן או תנור חימום

ביטול התקרה אוהדים או תעלות אוויר פעילה הפעל את המאוורר או לפתוח חלון - תן                  אוויר צח

להישאר לבד להשקיע יותר זמן בחברה

הקרירות (חלונות, אוהדים) חום (תנורים, רדיאטורים)

נייחות (ריהוט כבד) ניידות (רהיטים על גלגלים)

כולם יש גם איזון הפרט של יין, יאנג. ב אדם אנרגטי, היוצא קולני בבירור שלט יאנג, בעוד ביישן שמורות - יין. אדם ביישן אז יהיה מאוד לא נוח בתוך הבית או מקום אחר שבו יאנג הרווחת, ולהיפך. יש גם לקחת בחשבון. הצגת המצב ההפוך איכותו, אתה יכול להשיג תוצאות מצוינות, להפיג את הדכדוך, או להרגיע את הרגשות הסוערים.

היין והיאנג סביב הבית.
היין והיאנג של הסביבה יש השפעה על הבית. אם האיזון מופר, והוא מחזיק המון אנרגיה, ין, למשל, הבית עומד ליד בית החולים, בית הסוהר, או מגרש ריק, שיחים מוסתרים או עצים, אנשים עשויים לחוות עיכוב חזקה מאוד, יהיה קשה לנהל חיים פעילים. לעומת זאת, איאן יותר מדי בבית: את התמיכה של קווי מתח גבוה מפעלים עם ארובות, Telecentres - חייכם במרוץ מטורף. אבל, אנחנו חוזרים, פנג שואי עוזר לתקן מצבים שליליים. השתמש בתכונות ההפך.

אם הבית שלך מושפע יותר מדי יין:
- לשנות את המיקום של הדלת; 
- צבע את דלת הכניסה באדום; 
- כבה את האורות, לפני המרפסת השינה ולשמור את האורות מופעלת באופן קבוע; 
- לצבוע את הקיר בצבע אדום או כתום צבע הבא כאשר האתר שלך הוא חלק של יין; 
- צבע הגג האדום.

אם הבית שלך משפיעה על האנרגיה יאנג יותר מדי:
- אין להשתמש מלפנים ומאחור הדלת; 
- צייר את הדלת של הבית בצבע כחול כהה; 
- צמצום כוחה של תאורה; 
- כדי לטעת עצים ברחבי הבית או שיחים גבוהים כדי להוסיף בצל; 
- לצבוע את קירות הבית או גדר בשחור או כחול; 
- סידור הבית של כל גוף של מים, אשר תרכך את הפעילות של יאנג.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה